Retourneren, ruilen en klachten

Retourneren

Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk te informeren over de artikelen die wij aanbieden op budgetboxspring.nl. Voldoet een artikel desondanks niet aan uw verwachting, dan kunt u deze binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Daarvoor hanteren we wel een aantal voorwaarden:

  • We horen graag binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelling dat u het artikel retour wilt sturen.
  • We accepteren alleen retourzendingen als deze in de originele verpakking en onbeschadigd worden aangeboden.
  • Het te retourneren artikel is schoon en onbeschadigd.
  • Topdekmatrassen waarop geslapen is kunnen wij niet terugnemen.
  • We nemen alléén standaarduitvoeringen van onze boxsprings en matrassen terug.
  • Boxsprings en matrassen die speciaal voor u besteld zijn kunnen wij helaas ook niet terugnemen, omdat deze naar uw wens zijn gemaakt door de leverancier.

Hebben wij uw boxspring of matras bij u bezorgd, dan komen we deze bij u weer ophalen. Daarvoor brengen wij kosten in rekening die afhankelijk zijn van de afstand die we af moeten leggen naar uw locatie. Heeft u uw bed of matras zelf bij ons opgehaald, dan dient u ook zorg te dragen voor de retournering en komen de bijbehorende kosten en eventuele risico’s voor uw rekening.


Hoe stuur ik een product terug?

  1. Log in op uw account. Zodra u bent ingelogd komt u automatisch in uw persoonlijke account.
  2. In het linker menu ziet u ‘Bestelhistorie’. Klik hierop.
  3. Klik op het icoon van de betreffende bestelling.
  4. Klik daarna op het icoon om een retouraanvraag in te dienen.
  5. Geef hierna aan wat de reden van uw retourzending is.
  6. Als de aanvraag verstuurd is, zal deze door ons beoordeeld worden. U krijgt een reactie per mail.
  7. Na onze goedkeuring kunt u het artikel retourneren volgens de richtlijnen in de mail die we u gezonden hebben.
  8. Indien van toepassing biedt u de zending zo snel mogelijk aan bij een postkantoor of een servicepunt van PostNL. 
    BEWAAR HET VERZENDBEWIJS VAN DE AFGIFTE TOTDAT UW RETOUR DOOR ONS IS VERWERKT!

Als wij uw retourzending in goede orde en volgens de voorwaarden ontvangen hebben storten wij het door u betaalde bedrag binnen 14 dagen terug.

Retouradres:
Euregioweg 287
7532 SM Enschede


Ruilen

Uiteraard is het op budgetboxspring.nl ook mogelijk om een boxspring of artikel te ruilen, mits het ongebruikt is. In dat geval meldt u binnen 14 dagen na aankoop het te ruilen artikel voor retour aan. Dat kan volgens de bovenstaande werkwijze voor retourneren.

Bij de reden voor retourneren geeft u aan dat u het artikel wilt ruilen. In het veld ‘Aanvulling op reden van retourneren’ vult u in waarom u het wilt ruilen. Een verschil in prijzen wordt door ons met elkaar verrekend.

Klachten

We doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat er iets niet goed gaat tijdens uw bestelling. Om u naar tevredenheid te kunnen helpen vragen we u uw klacht zo snel mogelijk aan ons door te geven. Dat kan telefonisch (elke werkdag tussen 9.00 en 17.00 uur) via +31 (0) 53 – 478 98 04 of per e-mail: info@budgetboxspring.nl.

Als u uw klacht per e-mail aan ons doorgeeft, verzoeken wij het ordernummer en uw telefoonnummer te vermelden. We nemen dan uiterlijk binnen 5 werkdagen contact met u op.


Garantie

Op onze artikelen heeft u twee jaar garantie. De ingangsdatum van garantie blijft altijd de dag van levering van het eerste artikel, ongeacht of u deze geruild heeft.

Vragen?

Heeft u vragen over onze retour- of omruil- of klachtenprocedure? Neemt u dan contact op met onze vestiging via info@budgetboxspring.nl of bel ons.